...

hahahhaha, jag byter blogg.. IGEN! kan typ inte ha en blogg i mer än en månad innan jag byter, hehe. Men alltså jag känner att jag skäms lite över denna bloggs namn. jag vet inte varför? och sen ärlig talat så tycker jag om litegrann att byta blogg . liksom nya ord, nya tankar, nya meningar . ny miljö helt enkelt. det måste jag ha :) det låter säkert helt cp men det känns iallafall bättre för mig att ha en blogg som jag verkligen kan göra bra, ne helt ny, fräsch blogg ;) jag hoppas ni fortsätter följa mig på min nya blogg iallafall, annaaglindeer.blogg.se .

Här kommer lite text till Lollo bara:
Jag skulle gärna använda din fina desgin i min nya blogg, och har försökt hela kvällen med att kopiera headern och bakgrunden så att jag kan klistra i den i min nya blogg.men det funkar inte :/ jag är ledsen.. men jag har verkligen försökt med allt. hoppas det inte gör något , men det funkar verkligen inte .. :P ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0